
V prvem članku smo že pregledali 7 spirit iger, ki se jih lahko igrajo otroci, da se lažje povežejo in sprostijo. Tukaj pa so še preostale zabavne igre, ki se jih frizbijaši igramo na turnirjih in ob drugih priložnostih.
Mini tank
Sodelujoči se postavijo v krog in spustijo na kolena in komolce. Tokrat naj bo krog velik, med igralci pa nekaj prostora. Na znak vodje se pričnejo premikati kot tanki: hkrati dvignejo desno koleno in desni komolec ter se nagnejo na levo stran. Nato zamenjajo stran in se tako pomikajo proti sredini kroga. Ob tem govorijo: mini tank, mini tank, mini tank. Kmalu bo nastala gneča. Ker so tanki, podirajo vse pred seboj, zato se lahko “peljejo” čez drug mini tank.
Če igralec pade na stran, ali se splošči, mora še naprej izvajati zvoke in premike mini tanka.
Pojej piškot iz obraza
Potrebovali bomo nekaj piškotov in enako število prostovoljcev. Ti se spustijo na kolena in glavo nagnejo nazaj. Na čelo jim položimo piškot. Na znak lahko pričnejo s premikanjem obraznih mišic (in brez rok) premikati piškot do ust.
Tisti, ki prvi poje piškot, zmaga. Če piškot pade na tla, igralec začne znova.
Sezuj nogavico
Igralci naj se usedejo na tla in ves čas igre obdržijo zadnjico na tleh. Zmaga tisti, ki ima na koncu obuto vsaj eno nogavico. Naloga igralcev torej je, da snamejo nogavice vseh drugih igralcev.
Če dvignejo zadnjico, si nazaj popravijo na pol sneto nogavico ali so pregrobi, izpadejo.
Dirka rakov
Med zabavne igre spada tudi dirka rakov. Učence razdelimo v trojice in jih postavimo na začetek telovadnice. Trojice naj se obrnejo s hrbti skupaj in prepletejo roke. Noge imajo proste. Na naš znak mora “prepleten rak” steči na drugo stran telovadnice. Zmaga rak, ki prvi prečka ciljno črto.
Mešaj, mešaj, mešaj
Vodja govori/poje “mešaj, mešaj, mešaj” in ko reče določeno besedo (poroka, kebab, toaster ali kavboj), morajo učenci predstaviti ta prizor. Kdor ostane sam izpade. Igra je zelo podobna verziji v tem videu, za več zabave pa le dodajte spodnje prizore.
Poroka: učenec mora hitro najti svojo “ženo” in jo dvigniti, kot da jo nese čez prag.
Kebab: en učenec se vrti na mestu (kot meso), drugi nad njim drži prst (kot držalo kebaba), tretji pa z nevidnim rezilom reže “meso”.
Toaster: dva učenca se primeta za roke, tretji pa med njima skače na mestu, kot pravkar pečen toast.
Kavboj: prvi učenec postane konj in gre na kolena ter komolce, drugi pa se usede nanj, vrti laso, jaha in kriči “iiiha”.
Pacman
Pacmana se lahko igramo le na igrišču, ki ima označene črte. Med učenci izberemo enega ali dva, ki postaneta pacmana. Njuna naloga je, da ulovita preostale učence.
Vendar pozor! Učenci lahko tečejo le po črtah. Če je učenec ujet, mora počepniti in ostati na mestu do konca igre. Pacman lahko stopi čez čepečega učenca, “živi” učenci, pa se morajo pred čepečim učencem ustaviti. Zmaga tisti, ki zadnji ostane živ.